Dömény Dia

RÓLAM

2020. május 09. - Dömény Diána

Szia!

Dömény Dia vagyok. Köszöntelek a blogomon! 

Kislánykorom óta szeretek a konyhában tüsténkedni. Első élményeim között szerepel, amikor anyával közösen gyúrtuk a halászlé mellé a tésztát. Mindig kaptam belőle egy darabkát, amit aztán a többivel együtt kifőztünk. A tányérban mindenki felismerte, hogy melyik tészta való tőlem, mert abba mindig őrölt piros paprikát is belegyúrtam, amitől a tészta főzés után rózsaszín lett, meg egy kicsit keserű is, de azért elfogyott.

Szeretek sütni. Közelebb is áll hozzám, mint a főzés. A sváb konyha ízélményei, amiket otthonról hoztam, mindig meghatározóak lesznek számomra. Akárcsak a régi családi receptek, mint a zserbó vagy a kígyórétes, hiszen ezeken tanultam meg sütni. Azon az elven vagyok, hogy az alapokat nem egy idegen konyha receptjein keresztül kell elsajátítani, hanem azokon, amiken felnőttünk.

Kedvenceim a torták, de tulajdonképpen bármit szívesen készítek, aminek tésztája van. Aprósütemények, piték, kelt tészták. Mindegyikért rajongok. Szeretek fotózni is. Ez csak az elmúlt néhány évben vált az egyik legnagyobb kattanásommá. 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://domenydia.blog.hu/api/trackback/id/tr4815674696
süti beállítások módosítása